GONDOLA 31 @Meru Raya Ipoh - Largest Vendor Boutique In Perak

by - 9:45:00 PM


Assalammualaikum 
dan 
hai korang..

2/4/16 aritu Cik Lia ada pg Meru Ipoh sempena hari jadi adk sedara Cik Lia dkt Meru Ipoh. Dah alang2 pg sana Cik Lia ajak mama Cik Lia pg sebuah vendor butik yg bru bukak kat situ (dah sethn lebih dah pun diorg operasi) tp Cik Lia je bru nk pg.hahaha.

kitorang pun pg dah dkt magrib dan dlm sejam lebih ag nk tutup so smpat la jugak belek2 baju dlm tu. Mula-mula ckp kat abah nk tgk2 je abah pun ckp ok tp dia xmasuk sbb nk  solat kat mydin sementara tunggu kitorg. So Cik Lia, mama dgn opah jelah yg masuk dlm Vendor Butik tu.

GONDOLA31 @MeruIpoh
Largest Vendor Boutique @ Meru Ipoh Perak

masuk2 dlm tu mmg la besar dan dekorasi dia mmg hipster beb. Cik Lia masuk2 je trus ckp "wow besarnye!" cuma tempat dia sikit sempit tp korang jgn la risau sempit2 dia dua tingkat tau. dan bnyak pilihan baju,jubah lelaki, shawl dan juga aksesori. Perfume Che Ta pun ado.

 butik2 vendor yang terdpt dlm ni ade 
- imaanboutique
-naelofa by neelofa
-pudore
-osra
-Benang hijau
dan banyak ag la..

bahagian bawah

bahagian atas
korang jgn risau kalau nk bawak opah korang ke atuk korang ke masuk dlm ni sbb diorg sediakan lif untuk naik keatas.dan diorg juga sediakan tempat duduk dan ade bnyak fitting room jd korang xyah la berebut.staff dkt situ pun peramah.

untuk 15 minit pertama mmg pening xtau nk beli apa sbb kebnyakan vendor buat clearence sale. Cik Lia mula asal just nk tgk material tudung Scrafbuck yg cik Lia beli dkt agen melalui on9. tp warna yg Cik Lia nk tu xde dan lega sbb dah beli dkt agent. lepas tu mula La Cik Lia belek2 teg harga dkt setiap vendor yg buat Clearence sale. ha korang nk tau knapa Cik Lia buat cmtu sbb nk compare la dgn harga asal @ betul ke diorg buat clearence sale. tp mmg betol harga dia jauh lebih murah dri harga asal tp depent on vendor yg kite pilih.

masa kiorang nk bayar pun still ade yg singgah. mmg bagus la owner GONDOLA 31 ni sbb buat vendor butik kat Ipoh lau x. nk kena pg KL bru la dpt beli bju2 vendor td. pilih vendor pun bnyak dan hopefully Cik Lia dtg ade bnyak koleksi2 terbaru yelah nk dkt raya ni.. (amboi puasa pun idok ag dah fikir raya 😁)

so ni la dia hasil Cik lia dgn mama beli kat sana


dan jubah yg Cik Lia pakai mase keduri abg sedara Cik Lia kawen 
dari Vendor Imaanboutique (clara jubah)

so korang yg dok area Perak, Kedah, Perlis xpun KL moh le singgah 
GONDOLA31.

Follow instagram GONDOLA 31 @meruipoh

oklah itu saja..
Jumpa next entry
bye..

You May Also Like

0 comments