tolong!! Ada org curi hati saya...

by - 1:47:00 PM

salam...
he..hehehe...suspen x entry Cik Lia hehehe..
ada ke org mcm tu????
adalah..sape ckp xde...
ade...xpecaya??
tgk ni...
.
.
org nilah yg curi hati Cik Lia....

weeewet...
" B..syg harap Cinta kita biarlah smpai ke penghujungnya.."
amin....
he...urm..excually ni dah kali ke 5 & hopefully dia lah yg trakhir dlm hidup Cik Lia.
hati Cik Lia dah bnyak kali trluka..dan Cik Lia harap dia dpt mmbahagiakan Cik Lia...
"Ya..Allah kau maha pengasih lagi penyayang brikan lah aq kebahagiaan dlm mnempuhi hidup dgn Si Dia yg aq syg..kau permudahkan lah hubungan kami agar kami mndpt restu kedua org tua kami...
andai kau mengabulkan doa ku..aq bersyukur dgn takdir yg tlah kau berikan pada ku..."
amin....
p/s: entry ni bukan nk promote tp sbagai dairy dlm hidup CIk Lia...
       korg doakan Cik Lia mngecapi kebahagiaan di smping org trsyg...
       Cik Lia pun akan turut mndoakan kebhagiaan korg jugak...
       insyallah...amin... 




You May Also Like

0 comments