Terpaksa melepaskan kau pergi..

by - 10:12:00 PM

salam..
hey korg..msti korg trkejutkan dgn entry cik lia..hm..nak buat mcm mane itu adalah keputusan trbaik yg cik lia pernah buat dlm hidup..bg korg yg kenal dgn cik lia sblum ni msti korg nmpak yg cik lia ni seorg yg ceria,slalu happy n kadang2 tu ske wat kejutan kan..and bg yg blum kenal cik lia yg sbnarnye bukan la mcm tu sgt..bila ada mood bru la yg mcm korg nmpak..tp bila dah jd mcm ni...hm...susah nak ckp...
sbnarnye cik lia bru je clash dgn pakcik merangkap pakwe cik lia bru 2 hari lepas..ape kes??
hum...pyah n pjg nak citer..agpun cik lia dah masuk kan lagu salam buat kekasih dri nadia tok korg pahami apa yg berlaku sbnarnye...lagu ini je yg dpt mnceritakan kisah cinta kitorg..yg baru bbrapa bulan berputik...lau xsilap dah hmpir 1 thn..tp apakan daya hanya mmpu bertahan 9blan je.. sdih tu mmg la sdih..tp apa kan daya..lagi pun dah itu keputasan yg cik lia buat...
sbenarnya sblum cik lia buat keputusan ag dah cik lia wat solat hajat mntak petujuk NYA..mula2 cik lia ingat hubungan kitorg dpt brtahan lama..tp...terputus dtgh jalan..hum..berat sebenarnya nak lepaskan dia..tp..REDHA je dgn keputusan itu..apa2 pun cik lia mengharap sesuatu yg baik untuk kitorg wlaupun dah xbrsama mcm dulu...skung ni apa yg cik lia bleh buat hanyalah berdiam diri dan buat mcm xda apa yg berlaku..malah skung ni cik lia tlah pun buat perubahan yg drastik pada diri cik lia...dan juga pintu hati cik lia akan dtutup untuk smentara...mybe..lepas cik lia abis study n dah dpt job yg baik..dan insyallah cik lia akan jdkan kenangan smlm sbagai kenangan yg paling indah dlm hidup..oklah korg..selamat mlm..n bg blogger2 yg amek SPM besok gudluck..n try your best..chayok!!..wasalam..


You May Also Like

0 comments