by - 9:37:00 PM

salam..
hey..korg cik lia dah kmbali..kali ini blog cik lia agak brubah wajah skit..
sja wat perubahan..sbenarnya xda ape sgt pun yg berubah cuma buang dan tmbahkan yg perlu je..
apa yg cik lia ubah adalah:
  • shoutmix yg sgt messy (mane xnye blum smpat nak bce dah trkluar dah shout tu..)
  • background yg lebih girly..
  • music kat blog..
dan apa yg cik lia tmbah ialah:
  • wish list
  • blogger yg cik lia follow
  • dan yg paling kiut adalah kat tepi 2..(tgk kat kiri)
  • signature.
dan yg last bnda yg cik lia x sntuh langsung ialah: HEADER...
sbnarnye bnyak lagi yg cik lia nak tmbah n nak ubah..tp...t semak la plak...hehe..
apa2 pun cik lia otw nak bubuh picca tuan punye blog..sape ag...


You May Also Like

0 comments