LeT's tRy pt 1

by - 9:37:00 PM




hello..
n
slamat mlm..smua bloggers..
arini cik liyana nak wat enrty trbaru
LeT's TrY..
entry arini nak bg tau korg cmner nak wat scrub badan..
korg pnah try x buat sndri??
of cos lah pnah kan..
tp bli kat farmasi @ stokis kecntikan bkan??
ha..tp scrub yg ni korg leh try wat sndri
snang as ABC..
nak tau mcm ner..
ha..kita kluarkan dlu bahan2 yg pnting..

(ehsan drpd cik google)
1.scrub badan(bleh dbli kta famasi)


(ehsan drpd cik google)
2.oaths..


(ehsan drpda cik google)
3.madu

smple kan bahan2nye...
ok skarang baru lah kite msuk kpd cara2 nak buatnye..



1.ambil 1 @ 2 (mngikut ske ati anda)scrub badan
scrub badan ni bleh jugak di dapati dlm bntok 2 in 1
@
ia jugak bleh d gunakan untuk muka skali..
ia trpulang kpda kretiviti anda..
lau nak scrub 1badan pun xde msalah,pun leh gne..


2.tmbahkan oats keatas scrub td..
kemudian..


3.tambahkan madu dan gaul rata mcm ni.
.

.
ha..nmpak x??
mcmner cik lia gaul..
(sorry gmbar kurang pro..ehehe..biasele..)
n siap..
so korg leh try la mse mndi nnt..
p/s: gne waktu badan masih kering..(bru lah daki2 yg dok ada tu tanggal..)
ok tu saja..
nnt2 lau ade try2 yg lain cik lia kongsi..
ok..cik lia ni xdelah pandai sgt..
cume dulu pnah lah cik lia bkerja kat Sbuah spa sblum smbung blajar..
ok bye
..

You May Also Like

0 comments