Watson Day Out

by - 3:48:00 PM



salam...
lama xbuat Entry kan...
haritu Cik Lia ade pg terjah ke Watson tok mmbeli myscheming beauty
ala ade Mask ni yg Cik lia pernah review dlm blog thn lepas..
tp sygnye xde stok..yg tinggal cuma Acne Mask je..Sob2
So dgn hmpanye Cik lia pun ber cadang nk try 1 product ni..

NuTeen Acne Away Trial Kit.
tu diaaa siap dgn harga gitu...
(dlm dia ade pimple care cleanser,blackhead away & Acne and pimple sleeping mask)

Product ni mmg sgt sesuai kepada akak2 makcik2 abg2 yg ade Acne @ blackhead boleh try
beli dgn trial set..
lau xngam jgn la try ag...nnt nk jd cantek mcm Duta diorg jd lain lak..

ni lah Duta NuTeen Juliana Evan...
ade ag 2 org Pelakon Cina lelaki..
So abg2 pakcik2 yg nk try product ni xpyah la ragu2..
sbb duta diorg ade lelaki yg dah mncuba..
 
Cik Lia bru je pakai produt ni xsmpai seminggu ag.
ade la prubahan..
nnt bila dah cukup 2 minggu Cik Lia try product ni Cik Lia 
akan Buat review..

oklah smpai sini je entry tok kali ni..
bye2..





You May Also Like

0 comments