BerHenti BerHarap..

by - 8:46:00 PM

salam...
hey blogger....
entry kali ini cik lia just nak share 1 situasi cinta dimana seseorg itu perlu
BERHENTI BERHARAP..

situasi ini bermula diantara 3 org shabat yg tlah lama
bersama..yelah buat apa2 pun sama..even berkongsi minat yg sama..
si gadis A merupakan seorg anak gadis yg begitu aktif dan sgt2 peramah..lau kite tgk dia happy go lucky je...
dan si gadis B pula merupakan seorg yg agak perahsia dan kadang2 tu susah kita nak paham dia..
manakala Si teruna ni pula seorg yg sgt misteri...
situasi yg Cik Lia ckp untuk entry Berhenti Berharap ni bermula apabila si teruna meluahkan rasa hatinya pada si gadis B..
tp...Si gadis B ni menolak dan berkeras menyatakan bahawa dia sudah berpunya...
wlaupun tlah di tolak, Si teruna tetap berkeras dgn tindakan akan truskan juga memikat hati Si gadis B trsebut...
dalam diam2..Si gadis A mula menyimpan hati pada Si teruna..
tetapi..sygnye Si Teruna itu tetap sukakan Si gadis B ni td..
jd..bagi mengelakkan bertembung dgn Si teruna, Si Gadis B ni td telah berupaya menyorokan dirinya dgn x mengreply apa2 msj dri si teruna sehinggakan Si Gadis B ni td takot untuk pergi kemana2 saja yg dia suke..(yelah tkot bertmbung si teruna)
tp apa boleh buat tiap2 hari pun Si Teruna td ada..dan slalu dia ajak pg kemana2 oleh si Gadis A..
jd nk xnak knelah si gadis B ni td ikot...
suatu hari..ada lah 1 hmba allah ni dtg menasihati Si gadis B ni td..
bahawa dia perlu sekali lagi bertemu dgn si teruna agar berhenti lah mengharap kan Cinta Si gadis B ni td..tp dia tidak boleh bertemu hanya berdua tp kne bawa kawan sekali yelah tkot2 t diapa2kan..

situasi ini mungkin sekali kite pernah trdgr @ pun xpernah langsung..
cube kite byangkan jika kita brada ditmpat gadis B tadi..
Lau Cik Lia..em...susah2....yelah..
tp korg mesti tertanye2kan mcm mane dgn Gadis A td??
ha..lau nak tau Si Gadis A ni sebenarnya..mmg dah tau yg si Teruna tu ada hati dgn Si gadis B tp..
yelah..cinta dia hnya bertepuk sebelah tangan...
p/s: Cik Lia mntak sgt2 la pada si Teruna ni td..berhentilah mengejar Cinta Si Gadis B..
ramai lagi Gadis2 lain di luar sana yg mendmbarkan Cinta Anda...
Insyallah...
dan entry ini xde kaitan antara hidup dan mati....
oklah tu sja..any comment just leave it...

You May Also Like

0 comments